Hotel Albatros

Regulamin Rezerwacji

Regulamin Obiektu Hotel Albatros Przemyśl

§ 1. Przedmiot Regulaminu i Akceptacja

  1. Regulamin (zwany dalej: Regulaminem) określa przedmiot świadczenia usług, zasady dokonywania rezerwacji, odpowiedzialność oraz zasady przebywania na terenie obiektu noclegowego Hotel Albatros prowadzonego przez Biuro Turystyki Albatros Zygmunt Ziober w spadku z siedzibą w 37-700 Przemyśl, ul. Ofiar Katynia 26, NIP7950011789, REGON: 650071643 (zwany dalej: Obiektem) i jest integralną częścią umowy o świadczenie usług hotelowych.
  2. Umowa o świadczenie usług hotelowych (zwana dalej: Umową) zostaje zawarta poprzez akceptację Regulaminu i dokonanie rezerwacji, zgodnie z § 2.
  3. Dokonując rezerwacji, gość Obiektu (zwany dalej: Gościem) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  4. Regulamin dostępny jest:
    • (I) na stronie internetowej: www.albatros.przemysl.pl (w ramach systemu rezerwacyjnego),
    • (II) w recepcji Obiektu,
    • (III) w każdym pokoju hotelowym.
  5. Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów (w rozumieniu Kodeksu cywilnego), jak i do osób niebędących konsumentami (przedsiębiorców).
  6. Adres Obiektu: 37-700 Przemyśl, ul. Ofiar Katynia 26

§ 2. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Systemu Rezerwacyjnego (Umowa zawierana na odległość)

  1. Rezerwacji w Obiekcie może dokonać tylko i wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Gość zawiera Umowę z Obiektem za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego Obiektu (zwanego dalej: Systemem), dostępnego na stronie internetowej: www.albatros.przemysl.pl
  3. Gość dokonuje rezerwacji (zwanej dalej: Rezerwacją) poprzez wykonanie czynności wskazanych przez System, w tym wypełnienie formularza rezerwacyjnego (zwanego dalej: Formularzem).
  4. Gość ma możliwość wyboru oferowanych usług, w tym standardowych noclegów, pakietów oraz usług dodatkowych.
  5. Ceny przedstawione w Systemie są podane w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny za pobyt są dynamiczne i mogą ulegać zmianie. Ostateczna cena za pobyt jest zawsze podawana w momencie dokonywania Rezerwacji.
  6. Po dokonaniu Rezerwacji i wypełnieniu Formularza, Obiekt prześle na wskazany adres e-mail podsumowanie Rezerwacji (zwane dalej: Potwierdzeniem Rezerwacji), określające m.in. wysokość i termin płatności wymaganej kwoty.
  1. Płatności za Rezerwację:
    • Gość dokonuje płatności za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności online Przelewy24.pl lub inną metodą wskazaną w Systemie (np. kartą płatniczą w Obiekcie).
    • Wysokość i termin wymaganej płatności określone są w Potwierdzeniu Rezerwacji i są uzależnione od wybranej oferty (np. bezzwrotna, elastyczna).
  2. Umowę pomiędzy Gościem a Obiektem uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Gościa od Obiektu Potwierdzenia Rezerwacji, zawierającego m.in. dane Gościa, Obiektu, opis zamówionej oferty, całkowitą cenę oraz informację o dokonanej płatności.
  3. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Gościowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez: (1) udostępnienie Regulaminu na stronie Serwisu oraz (2) przesłanie Gościowi Potwierdzenia Rezerwacji na adres e-mail.
  4. Brak wpłaty wymaganej kwoty przez Gościa w terminie wskazanym w Potwierdzeniu Rezerwacji uznaje się za rezygnację z Rezerwacji, co oznacza, że nie doszło do zawarcia Umowy.

§ 3. Odstąpienie od Umowy (Anulowanie Rezerwacji)

  1. Warunki anulowania Rezerwacji i zwrotu wpłaconych środków są zależne od wybranej taryfy (np. bezzwrotna, elastyczna) i są każdorazowo określane w opisie Rezerwacji oraz w Potwierdzeniu Rezerwacji.
  2. Standardowe warunki (przykład):
    • Taryfa Elastyczna: Gość jest uprawniony do anulowania potwierdzonej Rezerwacji na [LICZBA, np. nie mniej niż 7] dni przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej. W takim przypadku Obiekt zwróci Gościowi wpłaconą kwotę w terminie [LICZBA] dni lub umożliwi zmianę terminu.
    • Taryfa Bezzwrotna: Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, niezależnie od terminu anulowania rezerwacji.
  3. W przypadku, gdy Gość: (I) anuluje Umowę po upływie terminu wskazanego dla danej taryfy (np. na mniej niż 7 dni) lub (II) nie stawi się w Obiekcie w zaplanowanym dniu przyjazdu (no-show), wówczas wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, a Rezerwacja zostaje anulowana.
  4. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie pisemnej (na adres do doręczeń Obiektu) lub w formie e-mailowej na adres: hotel@albatros.przemysl.pl
  5. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi zawierającemu Umowę na odległość dotyczącą usług zakwaterowania w oznaczonym dniu lub okresie świadczenia, nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, o którym mowa w art. 27 tej ustawy (za wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 2, o ile warunki rezerwacji przewidują taką możliwość).

§ 4. Doba Hotelowa i Meldunek

  1. Pokój w Obiekcie jest wynajmowany na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 dnia pierwszego i kończy o godzinie 12.00 dnia następnego.
  3. Gość melduje się w Obiekcie w recepcji.
  4. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w Obiekcie bez zgody Administratora. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 skutkować będzie nałożeniem na Gościa kary umownej w wysokości 200zł
  5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub wyrządził szkodę.
  6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.

§ 5. Odpowiedzialność Gości

  1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
  2. Na terenie Obiektu osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich działania.
  3. Zabronione jest używanie w pokojach urządzeń mogących powodować pożar lub zalanie, a także grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia hotelowego.
  4. Zakaz palenia: Na terenie Obiektu (w pokojach, częściach wspólnych) obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych i innych używek. Naruszenie tego zakazu skutkuje nałożeniem na Gościa kary umownej w wysokości 500 zł
  5. Cisza nocna: W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego. W tym czasie należy zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju pobytu innych Gości.
  6. Za zagubienie karty/klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 100 zł

§ 6. Odpowiedzialność Obiektu

  1. Obiekt ponosi odpowiedzialności za świadczenie usług zgodnie ze swoją kategorią i standardem, a także za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
  2. Obiekt ma obowiązek niezwłocznie reagować na zastrzeżenia Gości dotyczące jakości usług i dążyć do usunięcia ewentualnych usterek.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdów mechanicznych (w tym samochodu) lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz rzeczy w nim pozostawionych na niestrzeżonym parkingu Obiektu.

§ 7. Postępowanie Reklamacyjne

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej (za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hotel@albatros.przemysl.pl) lub pisemnie (na adres Obiektu).
  3. Zaleca się podanie w reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji (rodzaj i data uchybienia) oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację.
  4. Obiekt ustosunkuje się do otrzymanej reklamacji w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Gościa o sposobie jej rozpatrzenia.

§ 8. Postanowienia Końcowe

  1. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba taka jest zobowiązana do natychmiastowego opuszczenia Obiektu i uregulowania należności. Przerwanie pobytu w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Obiektem jest sąd właściwy dla siedziby Obiektu.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 1.09.2025r.