Regulamin Obiektu Hotel Albatros Przemyśl
§ 1. Przedmiot Regulaminu i Akceptacja
- Regulamin (zwany dalej: Regulaminem) określa przedmiot świadczenia usług, zasady dokonywania rezerwacji, odpowiedzialność oraz zasady przebywania na terenie obiektu noclegowego Hotel Albatros prowadzonego przez Biuro Turystyki Albatros Zygmunt Ziober w spadku z siedzibą w 37-700 Przemyśl, ul. Ofiar Katynia 26, NIP7950011789, REGON: 650071643 (zwany dalej: Obiektem) i jest integralną częścią umowy o świadczenie usług hotelowych.
- Umowa o świadczenie usług hotelowych (zwana dalej: Umową) zostaje zawarta poprzez akceptację Regulaminu i dokonanie rezerwacji, zgodnie z § 2.
- Dokonując rezerwacji, gość Obiektu (zwany dalej: Gościem) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin dostępny jest:
- (I) na stronie internetowej: www.albatros.przemysl.pl (w ramach systemu rezerwacyjnego),
- (II) w recepcji Obiektu,
- (III) w każdym pokoju hotelowym.
- Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów (w rozumieniu Kodeksu cywilnego), jak i do osób niebędących konsumentami (przedsiębiorców).
- Adres Obiektu: 37-700 Przemyśl, ul. Ofiar Katynia 26
§ 2. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Systemu Rezerwacyjnego (Umowa zawierana na odległość)
- Rezerwacji w Obiekcie może dokonać tylko i wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Gość zawiera Umowę z Obiektem za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego Obiektu (zwanego dalej: Systemem), dostępnego na stronie internetowej: www.albatros.przemysl.pl
- Gość dokonuje rezerwacji (zwanej dalej: Rezerwacją) poprzez wykonanie czynności wskazanych przez System, w tym wypełnienie formularza rezerwacyjnego (zwanego dalej: Formularzem).
- Gość ma możliwość wyboru oferowanych usług, w tym standardowych noclegów, pakietów oraz usług dodatkowych.
- Ceny przedstawione w Systemie są podane w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny za pobyt są dynamiczne i mogą ulegać zmianie. Ostateczna cena za pobyt jest zawsze podawana w momencie dokonywania Rezerwacji.
- Po dokonaniu Rezerwacji i wypełnieniu Formularza, Obiekt prześle na wskazany adres e-mail podsumowanie Rezerwacji (zwane dalej: Potwierdzeniem Rezerwacji), określające m.in. wysokość i termin płatności wymaganej kwoty.
- Płatności za Rezerwację:
- Gość dokonuje płatności za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności online Przelewy24.pl lub inną metodą wskazaną w Systemie (np. kartą płatniczą w Obiekcie).
- Wysokość i termin wymaganej płatności określone są w Potwierdzeniu Rezerwacji i są uzależnione od wybranej oferty (np. bezzwrotna, elastyczna).
- Umowę pomiędzy Gościem a Obiektem uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Gościa od Obiektu Potwierdzenia Rezerwacji, zawierającego m.in. dane Gościa, Obiektu, opis zamówionej oferty, całkowitą cenę oraz informację o dokonanej płatności.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Gościowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez: (1) udostępnienie Regulaminu na stronie Serwisu oraz (2) przesłanie Gościowi Potwierdzenia Rezerwacji na adres e-mail.
- Brak wpłaty wymaganej kwoty przez Gościa w terminie wskazanym w Potwierdzeniu Rezerwacji uznaje się za rezygnację z Rezerwacji, co oznacza, że nie doszło do zawarcia Umowy.
§ 3. Odstąpienie od Umowy (Anulowanie Rezerwacji)
- Warunki anulowania Rezerwacji i zwrotu wpłaconych środków są zależne od wybranej taryfy (np. bezzwrotna, elastyczna) i są każdorazowo określane w opisie Rezerwacji oraz w Potwierdzeniu Rezerwacji.
- Standardowe warunki (przykład):
- Taryfa Elastyczna: Gość jest uprawniony do anulowania potwierdzonej Rezerwacji na [LICZBA, np. nie mniej niż 7] dni przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej. W takim przypadku Obiekt zwróci Gościowi wpłaconą kwotę w terminie [LICZBA] dni lub umożliwi zmianę terminu.
- Taryfa Bezzwrotna: Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, niezależnie od terminu anulowania rezerwacji.
- W przypadku, gdy Gość: (I) anuluje Umowę po upływie terminu wskazanego dla danej taryfy (np. na mniej niż 7 dni) lub (II) nie stawi się w Obiekcie w zaplanowanym dniu przyjazdu (no-show), wówczas wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, a Rezerwacja zostaje anulowana.
- Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie pisemnej (na adres do doręczeń Obiektu) lub w formie e-mailowej na adres: hotel@albatros.przemysl.pl
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi zawierającemu Umowę na odległość dotyczącą usług zakwaterowania w oznaczonym dniu lub okresie świadczenia, nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, o którym mowa w art. 27 tej ustawy (za wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 2, o ile warunki rezerwacji przewidują taką możliwość).
§ 4. Doba Hotelowa i Meldunek
- Pokój w Obiekcie jest wynajmowany na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 dnia pierwszego i kończy o godzinie 12.00 dnia następnego.
- Gość melduje się w Obiekcie w recepcji.
- Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w Obiekcie bez zgody Administratora. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 skutkować będzie nałożeniem na Gościa kary umownej w wysokości 200zł
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub wyrządził szkodę.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
§ 5. Odpowiedzialność Gości
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Na terenie Obiektu osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich działania.
- Zabronione jest używanie w pokojach urządzeń mogących powodować pożar lub zalanie, a także grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia hotelowego.
- Zakaz palenia: Na terenie Obiektu (w pokojach, częściach wspólnych) obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych i innych używek. Naruszenie tego zakazu skutkuje nałożeniem na Gościa kary umownej w wysokości 500 zł
- Cisza nocna: W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego. W tym czasie należy zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju pobytu innych Gości.
- Za zagubienie karty/klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 100 zł
§ 6. Odpowiedzialność Obiektu
- Obiekt ponosi odpowiedzialności za świadczenie usług zgodnie ze swoją kategorią i standardem, a także za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
- Obiekt ma obowiązek niezwłocznie reagować na zastrzeżenia Gości dotyczące jakości usług i dążyć do usunięcia ewentualnych usterek.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdów mechanicznych (w tym samochodu) lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz rzeczy w nim pozostawionych na niestrzeżonym parkingu Obiektu.
§ 7. Postępowanie Reklamacyjne
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej (za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hotel@albatros.przemysl.pl) lub pisemnie (na adres Obiektu).
- Zaleca się podanie w reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji (rodzaj i data uchybienia) oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację.
- Obiekt ustosunkuje się do otrzymanej reklamacji w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Gościa o sposobie jej rozpatrzenia.
§ 8. Postanowienia Końcowe
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba taka jest zobowiązana do natychmiastowego opuszczenia Obiektu i uregulowania należności. Przerwanie pobytu w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Obiektem jest sąd właściwy dla siedziby Obiektu.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1.09.2025r.